Projecten
365 (inmiddels Arboned) betrok newDirections bij de plannen van hun nieuwe merklancering: 365. De kernwaarden én de merkuitgangspunten van 365 zijn vertaald naar een nieuw werkomgevingsconcept.
Tot in de kleine details is het servicekantoor in Utrecht en de buitensigning op de panden van 365 in een hele korte tijd aangepast om de verrassing van de merklancering compleet te maken. Van een nieuwe entree, een passende inrichting van de algemene ruimten, de verzorgingsmiddelen bij de sanitaire ruimtes, de nummering van de ruimtes, de koffievoorziening, de wachtruimten, het restaurant en ook het cateringconcept. Dit resultaat was mogelijk door leveranciers te selecteren die met hetzelfde enthousiasme en gedrevenheid aan dit proces hebben deelgenomen. Alles in een fit met 365; basic, puur, warm en huiselijk en mensgericht.
Door de fit tussen facilities en de visie van 365 kunnen zowel de medewerkers als de gasten van 365 écht beleven waar het merk voor staat. Deze merkbeleving door facilities komt ten goede aan de uitstraling en positionering van het nieuwe merk.
opdrachtgever Arboned (365)
plaats Utrecht (uitrol concept over 12 locaties)
bruto vloeroppervlakte 8.000 m² (totaal overige locaties 40.000 m2)
status gerealiseerd (‘12)
ontwerp en uitvoering i.s.m. Petra Gielissen, in dienstverband bij newDirections
Fotografie: Onno Kummer, copyright © ArboNed B.V.