Projecten
“Het ondersteunen van Achmea-onderdelen in het aangaan en onderhouden van klantcontact…” zo luidt de missie van Klant Contact Services (KCS). KCS maakt deel uit van de Achmea organisatie en werkt exclusief als facilitair contactcenter voor onderdelen van Achmea.
Vijf jaar geleden betrok KCS haar locatie in hartje Utrecht; een oud sfeervol pand wat vroeger onderdeel was van het Academisch Ziekenhuis, tevens vormgegeven door newDirections. Geen steriele anonieme ruimtes, maar sfeervol en persoonlijk. Bij binnenkomst loop je direct de eet –en lunch gelegenheid binnen, een gezellig ‘grand café’.
In de eerste helft van 2012 opende KCS haar nieuwe locatie in Zoetermeer. Een mooie nieuwe locatie, opgeruimd, fris en met de laatste nieuwe uitingen van hun kernwaarden. Bij het ingebruiknemen van deze nieuwe locatie werd duidelijk dat er een verschil is ontstaan met de bestaande locatie in Utrecht. De locatie in Utrecht is inmiddels nodig aan een opfrisbeurt: KCS 2.0.
Er zijn onder andere wandvullende visuals aangebracht (zoals op de locatie Zoetermeer), overlegruimtes ‘aangekleed’ in pand –en organisatie gerelateerde thema’s, een nieuw baliemeubel op maat, AV voorzieningen en een kroeggordijn als tochtsluis toegevoegd. Hierbij werd het toenmalige interieurconcept gerespecteerd, gehandhaafd en waar nodig weer ge-update.
Een opwaardering van het interieur naar de kernwaarden van de organisatie.
opdrachtgever Klant Contact Services, Achmea (KCS)
plaats Utrecht
bruto vloeroppervlakte 1.450 m²
status gerealiseerd (‘13)
ontwerp en uitvoering in dienstverband bij newDirections