Een maatpak voor een voordeelspeler....
'Het gevoel van thuis'...
Een 'opwaardering' van het interieur naar de kernwaarden van de organisatie....
De huisvesting als een motivator voor het meebewegen met de omgeving van het bedrijf; open en efficiënt. ...
Professionele werkomgeving als spil van de organisatie....
Een bijzondere automotive beleving, waarbij het verhaal achter BCA wordt verteld middels de omgeving....
Rebranding: vertaling merkwaarden en -beleving naar nieuw werkomgevingsconcept....
Een Slagerij als lunchruimte, een briefingroom van chipwood en een vergaderzaal in de sfeer van Oma’s kamer....
Een winkel openen in de kleinste stad van Nederland, dat kun je niet zomaar....
Het gebouw meet zich naar de gebruiker in al zijn/haar (on)mogelijkheden door de grenzen op te zoeken....
Wandvullende foto's van bacterieën; een ware kleurenexplosie in het microbiologisch lab....
Een thuisbasis, waarbij het interieur zich gedraagt als reclamefolder....
Het interieur door PPS constructie als integraal onderdeel van het gebouw....
De heldere opzet en het stoere materiaalgebruik vormen een sporthal van de toekomst....
Stedelijke inpassing in Zoetermeer met een wijkcentrum, wooncomplex, sportfaciliteit en een bredeschool....
Renovatie van het huidige zwembad, om tegemoet te komen aan de wensen en eisen van deze tijd....
Volledig bestaande uit niet-winkelwaardige kleding. De vorm het gevolg is van het materiaal en de knooptechnie...